עורך דין גירושין

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    ביום בו החלפתם טבעות והפכתם לזוג נשוי, בוודאי לא ציפיתם ולא חשבתם שיום אחד גם אתם תהיו חלק מהסטטיסטיקה העצובה של זוגות שמחליטים להיפרד ולהתגרש. זה בוודאי לא ינחם אותכם לדעת, שאתם לא לבד בכך. מדי שנה ישנה עלייה במספר הזוגות שמתגרשים וכיום המספרים עומדים על כמעט רבע מהזוגות שמתחתנים מדי שנה.

    גירושין הוא לא דבר קל. הוא טומן בחובו הרבה פחדים, חרדות, כעסים, התלבטויות. אי אפשר להימנע משאלות ואי אפשר לברוח מתשובות לא פשוטות. זו הסיבה שאתם צריכים לצידכם עורך דין גירושין טוב, שיבצע עבורכם את התהליך באופן מהיר, מקצועי ויסודי. על מנת שתוכלו לפתוח את הפרק הבא בחייכם.

    כיצד עורך דין גירושין יכול לעזור לכם?

    מבולבלים ולא יודעים איך מתגרשים בצורה מהירה? אל דאגה, עורך דין גירושין  יעזור לכם לעבור את התקופה הקשה במהירות. העורך דין יעזור לכם מכמה בחינות, ראשית, תפקידו לעזור לכם לקבל את כל מה שמגיע לכם. החל מחלוקת רכוש, מזונות, משמורת והסדרי ראייה עם ילדים. כל מה שמגיע לכם וכמה שיותר מהר. זה יכול להיות באמצעות הסכם אליו הוא יפנה אתכם, ואם זה לא צלח אז במסגרת תביעה משפטית.

    שנית, תתפלאו לשמוע אבל עורך דין משמש בתקופה זו, הרבה פעמים מישהו שמקשיב לכם. הוא לא מטפל כמובן, אבל הוא צריך להיות רגיש, להיות מסוגל להקשיב למה שעובר עליכם ולעזור לכם לעבור את התקופה הקשה. לעיתים דרך יכולת ההקשבה שלו הוא ידע מה להמליץ לכם, האם ללכת על הסכם פשרה או דווקא על תביעה משפטית. הכל כמובן ביחס גם לנתונים שמונחים לפניו.

    שלוש, הוא ידאג שתקבלו כל מה שמגיע לכם, גם אחרי שנגמר הליך התביעה והטיפול בתיק. כלומר, שהצד השני, יעמוד בכל החלטה שהתקבלה ולא ינסה לברוח ממנה.

    כיצד מתבצע תיק גירושין?

    על מנת לבנות תיק גירושין בצורה טובה, יש להגיע אל העורך דין, מיד עם ההחלטה להתגרש. יש להביא בפניו את כל המסמכים אודות הנכסים, רכוש והמצב הכספי של בני הזוג (כולל תוכניות חסכון, פנסיה וכדומה). במידה ויש לכם ילדים, אז שמומלץ גם להציג ראיות ותיעוד שמוכיחות שאתם הורים טובים. תדאגו גם שיהיו לכם עדים שיוכלו להעיד על כך.

    כאשר כל הנתונים והמסמכים עומדים לרשות העורך דין, הוא יתחיל לבנות כתב תביעה, בהתאם לתביעות שאתם מציבים ולאפשרויות שעומדות בפניכם. ייתכן מאוד, שאם מדובר בפרידה יפה, ימליץ לכם עורך דין לא ללכת על תביעה ובוודאי לא כזו שתהרוס את מערכת היחסים ביניכם. בכל מקרה, מומלץ כן להשתמש גם במצב זה בעורך דין, על מנת שהוא יוכל לבחון את ההסכמות שהגעתם אליהן ביניכם ולוודא שאינכם מופלים לרעה. במידה ומדובר בפרידה לא יפה, תהיו בטוחים,  עורך דין ידאג שתקבלו כמה שיותר.

    פרידה וגירושים הם לא דבר קל, אך בעזרת העורך דין , אפשר להפוך את התקופה הזאת ליותר פשוטה, ולעבור בצורה יותר חלקה לשלב הבא בחיים.

    כאשר מסתכלים על נתוני הגירושים בישראל, 1 מכל 4 זוגות בישראל מתגרשים מדי שנה, אי אפשר שלא לתהות מה השתנה, ומדוע זה קורה. יתרה מזו, אם הגענו למצב כזה, כיצד עלינו להתכונן להליך גירושים בצורה חכמה, כך שהאינטרסים שלנו לא ייפגעו.

    אין זה פלא שאנחנו שומעים יותר ויותר על זוגות שמתגרשים, הימים בהם הבטחנו “עד שהמוות יפריד בינינו” כבר מזמן נעלמו. אומנם כשתכננו את החתונה שלנו או כשעמדנו מתחת לחופה ונדרנו את נדרינו, לא האמנו שיום אחד זה יקרה גם לנו, אך הסטטיסטיקה לא משקרת וגם לא הנסיבות, שעם הזמן רק גוברות והופכות מוחשיות יותר.

    יש מספר סיבות אשר בגללן, זוגות מגיעים למצב בו הם בוחרים להתגרש. הסיבות העיקריות הן בגידות מצד אחד מבני הזוג, שחיקה במערכת הנישואים (בדרך כלל זו הסיבה לגירושים בשלב מאוחר ביחסים), מצב כלכלי שמוביל ללחצים וריבים, משבר אישי שעובר אחד מבני הזוג (יש הסבורים שסיבה זו היא יחסית חדשה, אם בעבר הסתכלנו יותר על עצמנו כחלק מקהילה אז היום אנחנו מסתכלים על עצמנו יותר כפרטים ואנחנו שמים יותר דגש על מה שאנחנו חווים ופחות על איך שזה ייתפס בחברה), לחצים משפחתיים, וכן קריירה. לרוב נחשבת השנה השנייה לקריטית במערכת היחסים, בשנה הראשונה הזוג עוד נמצא בסוג של ירח דבש, ואז הם נכנסת השגרה והם צריכים להתמודד עם החיים האמיתיים.

    אין ספק שבחלק מהמקרים, כמו למשל, בגידות או לחצים משפחתיים, סף הכעס או אפילו השנאה, בין בני זוג יכולה להיות קשה מאוד ולהשפיע באופן מהותי על תהליך הגירושין. לעומת זאת בסיטואציות אחרות כמו שחיקה או משבר אישי, יש מצב שהלהבות יהיו נמוכות יותר מה שיאפשר תהליך הרבה יותר הוגן ונוח. בכל מקרה, עלינו להתכונן בצורה נכונה להליך גירושין.

    כיצד להתכונן להליך גירושין?

    עלינו לזכור שישנם 3 אינטרסים משולבים שעלינו להתייחס אליהם כאשר אנחנו מחליטים להתכונן להליך גירושין.

    הראשון, זה האינטרס של הילדים שלנו שתמיד אמור לעמוד בראש מעניינו, השני זה האינטרס האישי שלנו, כאישה או גבר, והשלישי זה האינטרס שבסופו של דבר מי שעומד מולנו, הוא האבא או האימא של הילדים שלנו, ומערכת היחסים שלנו גם אם הגיעה לסופה, היא לא נגמר. עלינו לוודא שנוכל להמשיך לקיים מערכת יחסים סדירה גם אחרי שנחתום על הסכמי גירושין.

    כיצד עושים את זה? עלינו לתאם את הציפיות שלנו עם עצמנו, עם עורך הדין שלנו ועם הסביבה. להבין מה בדיוק אנחנו רוצים להשיג, לאן אנחנו שואפים, ומה המטרה שלנו. בכל הליך גירושין עלינו להבין, שיש דברים שנוכל לקבל ויש דברים שלא, וגם אם כן, יש לזה מחיר מסוים, ואז עלינו לשאול את עצמנו, האם זה המחיר שאנחנו מוכנים לשלם בשביל להשיג את זה. במילים אחרות, האם מחיר השפלת הצד השני משתלמת לנו לטווח הארוך.

    בכל עת עלינו לזכור, שהדברים שאנחנו מעוניינים בהם, צריכים לעמוד בהיגיון סביר, עם מה שאנחנו צריכים, מה שהילדים שלנו צריכים, וכן להכיר בכך, שבשלב מסוים, נגיע למה שנקרא “סופיות הדיון”, כלומר לא נוכל לדרוש יותר מזה. לכן עלינו להתכונן לשאלה, מה בדיוק אנחנו רוצים והאם אחרי שנקבל את זה, נהיה מרוצים ונוכל לשים את הפרק הזה מאחורינו.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו