עורכי דין משפחה

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    עורכי דין משפחה

    משפחה מהווה כנושא רגיש מאוד עבור כל אחד מאתנו – כשמתקיימים סכסוכים או אי הסכמות בתוך המשפחה, קשה מאוד לנתק את העניין הרגשי מנושא הסכסוך – על כן, קיימת חשיבות גבוהה להיעזר באותו עורך דין דיני משפחה אשר יסייע לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר.

    עורכי דין משפחה הינם עורכי דין העוסקים בתחומים שונים ומורכבים המהווים חלק מעולם המשפחה ובין היתר – מזונות, חלוקת רכוש, הסכמי ממון, ידועים בציבור, הסדרי ראייה, צוואות, ירושות ותחומים רבים נוספים המהווים חלק בלתי נפרד מהעולם הזה.

    מכיוון שתחום דיני משפחה הינו תחום רגיש עבור כל אחד מאתנו קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את עורך הדין אשר ילווה אותנו בתהליכים שונים הקשורים לתחום זה ולוודא שאכן מדובר באיש מקצוע נעים ואדיב אשר אפשר לסמוך עליו לאורך כל ההליך.
    עורכי דין משפחה

    בחירת עורכי דין משפחה

    עורך דין דיני משפחה חייב להיות בעל ידע רחב וניסיון בפועל בתחומים הספציפיים הקשורים לעולם זה. הוא חייב לשמור על עדכניות ולהיות ער לכל החידושים והשינויים בעולם פסקי הדין בתחום זה.

    מעבר לידע ולרמה המקצועית קיימת חשיבות שאותו עורך דין יהיה אדם יציב ומכיל אשר יוכל להוות כעוגן תומך עבור הלקוחות שלו אשר יהיו בדרך כלל נסערים כתוצאה מהסיטואציה.

    עורך דין משפחה מטפלים בדרך כלל גם בתחום הגירושים שהינו תחום מורכב המצריך ייצוג בערכאות שונות ובין היתר בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה – עורך דין מנוסה ידע איזו ערכאה תהיה מתאימה יותר לאותו לקוח וייצג אותו נאמנה באותה הערכאה לאורך כל התהליך.

    חשוב לציין שלא כל עורכי הדין המתמחים בתחום המשפחה עוסקים בכל התחומים תחת קטגוריה זאת – על כן בעת בחירת משרד עו”ד משפחה, קיימת חשיבות גבוהה לבדוק באלו תחומים ספציפיים המשרד מתמחה והאם יש לאותו עורך דין דיני משפחה את הידע והכלים ללוות ולייצג אותם באותו המקרה ולעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

    תמיד חשוב לזכור שסכסוכים משפחתיים טומנים בחובם קושי רב ומאוד חשוב לבחור בקפידה את האיש אשר יעזור לעבור את התהליך הזה בצורה הטובה ביותר.

    מתי נדרשת התערבות של עורך דין דיני משפחה? מדוע במקרים מסוימים אין מנוס מעירובו בהליכים מסוימים המתרחשים במשפחה כמו גירושין, מזונות לילדים ולאישה, צוואות וירושות וכד’?

    התערבות של עורך דין משפחה נדרשת כאשר בני הזוג לא ביקשו להיפרד בנימה טובה, אלא רעה. ייתכנו מצבים בהם לבני הזוג אינטרסים שונים, העדפות חברתיות שונות. עקב הנרטיבים הללו האהבה פחות פורחת באוויר, אך בני הזוג עצמם כן יכולים לדבר ואף להגיע להסכמות. עם זאת, ישנם מקרים פחות אופטימיים לסבירות להידברות בין בני הזוג. ישנם לא מעט מקרים בהם בני הזוג לא מסתדרים חברתית, האישה מייחלת לכך שהמתחרים העסקיים של בעלה ינצחו אותו, הבעל מייחל לכך שהחברות בהן האישה מקנאת יהיו מוצלחות ממנה, ונוצרת יריבות של ממש.

    במצב כזה, שני בני הזוג לא רק נמצאים במתח אחד ביחס לשני, אלא גם יודעים שבעוד מספר ימים עורך דין של הצד השני ישלח אליהם מכתב בשמו/ה של לקוחו/לקוחתו שהם רוצים להתגרש. במצב כזה הטעות הכי גדולה היא להילחץ, או להיכנע לבן או בת הזוג שהקדימו אתכם עם עורך דין. ככלל, מוטב להיות חכמים מהם, ולהקדים אותם עם מכתב דומה כשאתם מזהים חוסר אמפתיה. אם נתתם להם להוביל, פשוט פנו לעורך דין גירושין אחר אשר ייצג אתכם מול טענות הצד השני.

    טענות ותביעות מצד האשה בדרך כלל כוללות מניעת משמורת על הילדים, וחלוקת הרכוש המשותף. תביעות מצדו של הגבר כוללות חלוקת הרכוש המשותף, תביעה לכך שהדירה תועבר אליהם בחלוקת הרכוש (בדרך כלל כפרס ניחומים על כך שהמשמורת על הילדים תועבר לאם על פי תקנות החוק – שחודש זה עתה לאחר שההצעה לשנותו נפלה בכנסת האחרונה).

    עורך דין לדיני משפחה נכנס לתמונה גם על רקע סכסוכים כספיים. סכסוך כספי או סכסוך על רכוש שאינו כסף – בין בני זוג, סכסוך כספי או סכסוך רכוש בין אחים, טיפול בצוואות וירושות על כל רבדיו: ביטול צוואה מפלה שכתבו אב ואם כלפי אחד מהצאצאים, טיפול בפניות של יורשים שטוענים כי נמנעות מהם זכויות ירושה (למשל מקרים בהם אחד מבני הזוג נפטר והשני מנכס לעצמו את כל ירושתו בהתעלם מהילדים באמצעות מעשי זמרי של עורך דין המייצג אותו נגדם), ועוד.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו