עורכי דין גירושים

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    עורכי דין גירושים

    גירושים מהווים תהליך מורכב וקשה עבור כל מי שעובר אותו – יחד עם זאת ישנם מספר פרמטרים אשר יוחלו להקל ולו במעט על התהליך, כאשר אחד מהם הוא בחירת עו”ד לגירושין.

    עורכי דין גירושים הם אותם בעלי מקצוע אשר ילוו את הצדדים בתהליך הקשה הזה, יעמדו לצדם וייסעו להם לסיים את התהליך שכל האינטרסים שלהם נשמרים בצורה הטובה ביותר. מהסיבות הללו, חשוב לא להקל ראש בבחירת עו”ד גירושים ולבחור באיש מקצוע מנוסה, בעל ניסיון בפועל בטיפול במקרים בתחום. כמובן, שגם לחיבור האישי עם העורך דין כבן אדם, תהיה משמעות בהליך הבחירה – כך ששילוב בין קריטריונים פונקציונאליים שונים לבין אינטואיציה יכול להוות כמתכון מצוין לבחירה נכונה של עורכי דין גירושים.

    עורכי דין גירושים

    מה חשוב לבדוק בעת בחירת משרד עו”ד גירושין?
    ראשית כל כדאי לוודא מי הם עורכי דין גירושים באותו המשרד ובעיקר מי יהיה העורך דין אשר ילווה אתכם – האם יש לו ניסיון בפועל בייצוג לקוחות בבתי דין רבניים ובבתי המשפט, עד כמה הוא מנוסה בתחום של דיני משפט וכן הלאה.

    חשוב לוודא שאותו עו”ד לגירושין יהיה זמין עבורכם ומדובר באדם אדיב המקפיד על נושא של שירות.

    כמובן, שגם הידע והניסיון בפועל בתחום, יכול להוות קריטריון חשוב ומשמעותי אשר יאפשר לקבל החלטה שלמה האם לבחור באותו משרד עו”ד גירושין או לאו.

    כידוע הליך הגירושים עלול להסתעף ולהסתבך, ועל כן, כדאי לוודא מבעוד מועד שאותו עו”ד גירושים הינו בעל ניסיון בטיפול גם במקרים כמו – מזונות, חלוקת רכוש, משמורת על הילדים וכל תחום אחר אשר יכול להוות חלק מתהליך הגירושים הלא פשוט הזה.

    מבצעים את הבחירה הנכונה

    בחירת עורכי דין גירושים יכולה להיות לא פשוטה, יחד עם זאת, חשוב לשים עליה את הדגש ולהקפיד ולבחור בעורך דין מקצועי ומנוסה אשר אפשר לסמוך עליו – חשוב לזכור שאיש מקצוע מנוסה ומקצועי, יוכל ללוות ולחזק את ידי הלקוח לאורך כל דרך החתחתים הלא פשוטה הזאת ומהסיבה הזאת, חשוב להשקיע את הזמן והמאמץ הנדרש בבחירה מושכלת ונבונה.

    תהליך פרידה מבן\בת זוג הוא לא פשוט, וכולל בתוכו מרכיבים רבים שנוגעים בפרטי היום יום שלנו כמו להתרגל להיות לבד, לרדת מהתלות שפיתחנו בפרטנר שלנו, לאכול לבד ועוד הרבה ענייני רגשות אחרים. אל הקושי הנפשי מצטרף הקושי החומרי, שכן אם צברנו רכוש משותף יחדיו צריך להחליט מה עושים איתו כאשר נפרדות דרכנו. בקיצור החלטה על גירושין, סוחפת אחריה שורה של החלטות נלוות שיכולות לשנות לנו את החיים.

    מהי המומחיות של עורך דין לענייני גירושין?

    עורך דין גירושין טוב, צריך לדעת לתת לזוגות שהחליטו לעבור את התהליך המפרך, את הייעוץ והעשייה המשפטית הטובה ביותר תוך כדי גילוי רגישות, אכפתיות והבנה של התהליך על כל המשתמע ממנו. יש למצוא עורך דין שמכיר את המערכת המשפטית, ומומחה לדיני משפחה. העדיפות היא לקחת מישהו שמומחה רק בעניינים כאלו ולא עוסק גם בדברים אחרים כי כך לבטח הוא יכיר טוב יותר את כל החוקים הנוגעים בדבר.

    האם כל תהליך גט מחויב בשימוש בעורך דין?

    לא. שימוש בעורכי דין גירושין משני הצדדים היא החלטה של בני הזוג. ההחלטה יכולה להיעשות באופן חד צדדי, כך למשל האישה תחליט להיות עם והבעל בלי – שכן יש מורכבות רגשית טעונה במקרים הללו. הרבה זוגות בוחרים להשתמש בייעוץ משפטי ועשייה שכזאת גם אם הם החליטו “לפרק את החבילה” בטוב, כדי שלא ייווצרו אי הבנות בנושאים כלכליים בעיקר.

    מדוע כדאי לקחת עורך דין ולאילו מקרים?

    עם זאת שאין חובה בשימוש בעורך דין גירושין, הרעיון בשימוש באדם חיצוני שיגן עליך או שיילחם למענך מגיע מהמקום שהוא יותר אובייקטיבי ולא נגוע מבחינה רגשית בתהליך. תפקידו לסייע בבירוקרטיה ולהפוך את התהליך ליותר קל, לפרש את האותיות הקטנות שאנחנו לא מבינים כי לא למדנו משפטים. ברגע שיש נגיעה לרכוש וילדים- דרושה התערבות גישור ופישור של עו”ד גירושין מקצועי לתחום.

    מה היתרון בעורך דין גירושין שמוסמך גם ברבנות?

    הסכם גירושין בין שני צדדים כולל התייחסות לכל הפרטים שהיו חלק מחיי בני הזוג במהלך הנישואין. כך, יש צורך להגיש לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה, הסכם בין השניים ובו התייחסות לנושא הילדים, הסדרי ראיה, מזונות, רכוש, כתובה ועוד. כדי לנסח מסמך שכזה, עורך דין גירושין שמומחה גם בענייני אישות יכול לסייע אם הוא מכיר את התהליך מקרוב.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו