הליך גירושין כהעצמה

הסכם ממון – שירותי נוטריון ברחוב אחד העם 1, בניין לב רחובות, קומה ראשונה משרד 122
ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל: [email protected] או במספר 0515533400

דיני משפחה והפחתת הנזק שבתהליך הגירושין

מניעת בעיה תהיה לעולם עדיפה על טיפול בבעיה שצצה. כך, למשל, הסכמי ממון לפני נישואין עשויים למנוע בעיות בעת הליך גירושין. איכותו המקצועית של עורך דין משפחה תבוא לידי ביטוי לפני נישואין בהכנת הסכמים מקדימים. במהלך הנישואין, היא תתבטא בטיפול בהסכמי גירושין, ובהיעדר הסכמים – בניהול המאבק המשפטי.

צרו איתנו קשר עכשיו

    הסכמי גירושין

    תחילה, כאמור, עורך דין דיני משפחה – כדאי שייכנס לתמונה עוד לפני שדברים משתבשים. חיסרון של הסכם מקדים ורציונלי, עלול, בנסיבות מסוימות, לגרור למאבק יקר וארוך, רווי אמוציות, פוגעני והרסני כלפי כל אחד מהצדדים,  והעצוב מכל – בעיקר כלפי ילדים – אם יש.

    הסכם ממון לפני נישואין יסדיר מראש עניינים של חלוקת כסף ורכוש אם וכאשר יעלה הצורך. הוא ימנע את אותו מאבק מכוער ויוודא ביסוס על עובדות ועל הגיון סביר. זאת בניגוד להתנצחויות המשפטיות המערבות לעיתים רגשות שליליים כמו נקמה, שנאה עמוקה ואינטרסים אישיים צרים. ההתנהלויות במהלך המשפט גם מושפעות מעצותיהם של עורכי הדין, אשר לעיתים מלבים יצרים בשל תפקידם להחצין את חולשות הצד השני. ובכלל, סיום לא מוצלח של חיי נישואין, עשוי לשאת עוד תוצרי לוואי שעדיף מנוע במידת האפשר.

    בכל מקרה, בתחילת הליך גירושין, רצוי שוב לנקות את רעשי הרקע, ולהגיע להסדר הוגן, חף מפוגענות מיותרת, אם הסדר כזה לא הוכן בשלב מוקדם יותר. פתרונות של גישור או גירושין בהסכמה יהיו תמיד עדיפים על מאבקים משפטיים. כדי למנוע פתח עתידי לחידוש המאבק, חשוב שעורך דין במתמחה בדיני משפחה יעבור על ההסכם, יתקן את הטעון שיפור, יוודא שהוא מכסה היטב בעיות פוטנציאליות, ויתן לדברים תוקף משפטי על ידי הגשתם לאישור אינסטנציה משפטית (בית משפט לענייני משפחה או בית דין רבני).

    גירושין – בראי דיני המשפחה

    ואם בכל זאת דברים לא מסתדרים, כי בני הזוג לא מצליחים להגיע להסכמות, או מפני שהצד השני כלל לא מעוניין, חשוב לכלכל צעדים בתבונה. לא לעשות טעויות שישמשו נשק בידי הצד שמנגד, ולהשתמש באופן מושכל בחולשות שלו.

    לא אחת מתחילה ההתנהלות המשפטית ב”מירוץ הסמכויות” – המצב בו כל צד מנסה להגיש את התביעה ראשון, במוסד המשפטי שייטיב איתו יותר, בהתאם לנסיבות. שכן גם בית משפט לענייני משפחה וגם בית דין רבני יכולים לברר ענייני גירושין, כשלכל אחד עקרונות מנחים השונים במידת מה משל האחר.

    עורך דין טוב, המומחה לדיני משפחה, יפנה למוסד העדיף בראיה של האינטרסים של לקוחו, ידע להציג כנות בפניה באופן שימנע את דחייתה, וידע לכרוך מספר ענייני גירושין בתביעה (גט, מזונות, משמורת ילדים וכו’) באופן המיטבי. במקרה הצורך יפעל נכונה עם בקשה לסעדי ביניים (עיקולים זמניים, צו המונע יציאה מהארץ…) כדי לוודא הישגים מקסימליים ללקוח.

    הסכם ממון

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    Related Posts

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו