צוואה מבעוד מועד

הסכם ממון – שירותי נוטריון ברחוב אחד העם 1, בניין לב רחובות, קומה ראשונה משרד 122
ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל: [email protected] או במספר 0515533400

צוואה מבעוד מועד

בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

צרו איתנו קשר עכשיו

    עולם אין אנו יכולים לדעת מה יביא יום. גם אדם שדואג לשמור על הבריאות שלו, יכול חלילה ביום בהיר אחד להיות מעורב בתאונת דרכים ולא לצאת ממנה בחיים. היות וכך, כדאי לטפל מבעוד מועד בכל הדברים הנחוצים לעת מוות, ועל ידי כך ניתן לחסוך את הטרחה לבני המשפחה ואף למנוע בעיות משפטיות או כלכליות כאלה ואחרות על ידיי עורך דין צוואות.

    עורך דין צוואות לטיפול בנושאים הכספיים

    מי שיש לו הון והיה רוצה להחליט כיצד הוא יחולק ולמי, יכול לעשות זאת בעזרתו של עורך דין צוואות באזור מגוריו. עורך דין המתמחה בנושא צוואות יכול לעזור לכל אחד מאתנו להכין צוואה שאיתה אנחנו נחליט איזה חלק, אם בכלל, יקבל כל קרוב משפחה שלנו.

    בעזרתו של עורך דין צוואות אנו יכולים אף לדאוג כלכלית לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק, למשל בני זוג שמעולם לא נישאנו להם ולא הוכרזנו כידועים בציבור. לולא הצוואה, אנשים שאינם מוטבים לא יקבלו חלק מהרכוש.

    השלכות נוספות של הצוואה

    לפי חוק, כשאין צוואה, ירושה של נפטר תעבור אל היורשים שלו, לפי סדר הקרבה המשפחתית. במילים אחרות, במידה וכל בני המשפחה הקרובים ביותר נפטרו גם הם, הירושה תעבור לבאים בתור, למשל דוד/דודה.

    הכנת צוואה בעזרת עורך דין צוואות יכולה לסייע לנו למנוע מקרים שכאלו, אם נרצה. אדם שכל יורשיו המידיים נפטרו ומעדיף להעביר את הכסף לידיים אחרות מאלה של היורשים הבאים בתור יכול לעשות זאת בעזרת צוואה. איך זה נעשה? פשוט מאוד מצהירים בתוך הצוואה כי במידה וקרובי משפחה מדרגה ראשונה אינם עוד בחיים, הירושה תעבור אל אדם או גוף כזה או אחר.

    הסכם ממון

    עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    רחוב: אחד העם 1, רחובות

    בניין לב רחובות

    שעות פעילות בין 9:00 -18:00

    ניתן לקבוע פגישה בטלפון

    051-55-33-400

    דוא”ל: [email protected]

    Related Posts

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו