הסכם ממון בפני נוטריון

הסכם ממון – שירותי נוטריון ברחוב אחד העם 1, בניין לב רחובות, קומה ראשונה משרד 122
ניתן ליצור איתנו קשר גם באיימל: [email protected] או במספר 0515533400

מתי והאם ניתן לחתום על הסכם ממון בפני נוטריון ?

כאשר מעוניינים בני זוג לחתום ביניהם על הסדר ממון טרם נישואיהן, המסדיר את זכויות כל צד בנכסים, יהא עליהם לחתום על כך במעמד נוטריון – המאשר את זהותם ומוודא כי הצדדים מעוניינים לחתום על ההסכם מרצונם החופשי.

אישור הנוטריון על הסכם ממון מתייחס למצב בו בני הזוג לא נישאו, ובנקודת זמן זו הם מעוניינים להסדיר ביניהם את מעמד הרכוש של כל אחד מהם, במקרה והם ייפרדו. הסדרת יחס חלוקת הרכוש טרם הנישואין, תקל מאוד על הצדדים עת ייפרדו, ובאופן זה ימנע בזבוז זמן, ומשאבים יקרים עתידיים.

על הנוטריון בבואו לאשר את הסכם הממון, וכאשר בני הזוג יתייצבו מולו, לוודא כי הצדדים עשו את ההסכם בהסכמה חופשית ובהבינם את משמעות ההסכם תוצאותיו והשלכותיו. הנוטריון משוחח עם הצדדים על ההסכם ומשיב לשאלותיהם עד שהתרצה כי שני הצדדים שבעי רצון, ומעוניינים לחתום על הסכם הממון. על הסכם הממון להיות מאומת על ידי רושם נישואין או על ידי נוטריון.

המטרה העיקרית של הסכם ממון לפני הנישואין היא לחסוך לצדדים מלחמות בבתי המשפט או בבית הדין הרבני, במקרה של פרידה. באמצעות הסכם הממון, בני הזוג מבטיחים לעצמם את החלוקה ההוגנת של ממונם.

כמובן, מטרת הסכם הממון היא גם להגן על בן הזוג או בת הזוג שיש לו או לה יותר ממון מאשר לצד השני. הסכם הממון מבטיח שבמקרה של פרידה, הצד העשיר יותר יישאר עם הונו, כפי שמוסכם ומפורט בהסכם הממון, ולא יתחלק בצורה שווה עם הצד הפחות עשיר, במקרה של פרידה.

כדי שלהסכם ממון בטרם נישואין יהא תוקף משפטי, לא מספיק שהצדדים יחתמו עליו, אלא יש לבצע תהליך של אישור משפטי. זו דרישה מהותית הקבועה בחוק יחסי ממון בין בני זוג, התשל”ג-1973.

הסכם הממון שלכם יכול להתחיל ברגע זה 
השאירו פרטים ונחזור אליכם כבר היום

    הסכם הממון שלכם יכול להתחיל ברגע זה 
    השאירו פרטים ונחזור אליכם כבר היום

      במה תלוי מחיר הסכם הממון?

      במקרה של הסכם ממון טרום נישואין, ניתן לאשרו בכל אחת מן הדרכים שלהלן:

       

      • אישור ע”י בית המשפט לענייני משפחה
      • אישור בבית הדין הרבני
      • אישור אצל רשם הנישואין
      • אישור בפני נוטריון

       

       

      משרד עורכי דין ונוטריון רוני הראלי בעל ניסיון רב בעריכת חוזים לרבות הסכמי ממון לפני נישואין, בהתאמה אישית ומדויקת ללקוח, לפי הנסיבות האישיות, ובהתאמה לשני בני הזוג.

       

      משרדנו נוהג לשמוע את שני בני הזוג, ולעיתים כל אחד במעמד נפרד,  להבין את הצרכים והרצונות של בני הזוג, להבהיר את כל האפשרויות השונות הכרוכים בעריכת הסכם ממון, חתימתו ואישורו כדין, באופן מקצועי ובאווירה נעימה ורגועה.

       

      לידיעתכם, מעבר לטיפול בעריכת הסכם ממון לפני נישואין, ואישורו בפני הנוטריון , ניתן להגיש בקשה לאישור הסכם הממון בבית משפט לענייני משפחה, כולל ייצוג וליווי משפטי אישי וצמוד מטעם שני בני הזוג בדיון אישור ההסכם.

      Call Now Buttonצלצלו עכשיו