עורך דין מגשר

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    למה כדאי לשים לב?

    במה יכול לסייע לנו עורך דין שהוא גם מגשר? במאמר הבא תוכלו למצוא כמה תשובות ומידע שיסייע לכם להחליט האם אתם זקוקים לעורך דין מגשר. תחום הגישור בין בני זוג כולל בתוכו הרבה אלמנטים ולא רק בין בני זוג- גישור מתבצע בין סכסוך על רקע כספי בין חברים, שותפים ועוד. היתרון בשימוש בעו”ד מגשר, הוא שיש לו את הכלים לגשר על הבעיות לפני ההגעה לשער המשפט.

    עורך דין מגשר

    מאתר את הצרכים
    גירושין באמצעות מגשר יכולים להיות הרבה פחות כואבים ולמנוע מכם הפסדים כלכליים ורגשיים תוך חלוקה הוגנת והרגשה טובה יותר מול בני הזוג מהם אתם מתגרשים. עו”ד גירושין שמומחה בגישור יכול לאתר לאלו צרכים אתם זקוקים מול בן הזוג שלכם וכיצד לגשר על הפערים ביניכם בצורה הטובה ביותר.

    אפיון דפוס הנישואין

    אנשים המוכשרים בתהליך גישור, לרוב יודעים לאתר אצל שני הצדדים את הבעיות והחסכים שלהם ולקבוע על פיהם את אופי הנישואין כפי שהיה. חשוב מאוד לבדוק מה היה במהלך הנישואין כדי לדעת איך להתמודד עם גירושין. ייתכן שאחרי ליווי של עורך דין מגשר בתהליך, בכלל לא תפנו לקבלת החלטה של גירושין אלא של פרידה זמנית. יש לכך יתרון גדול בעיקר ביישום אפיון מערכת היחסים שלכם במהלך הנישואין, בזמן שאתם עוברים תהליך של ניסיון פרידה.

    גיוס הצד השני

    סיוע במגשר נוצר במצבים בהם פשוט בלתי ניתן לתקשר עם הצד השני. לעורך דין מגשר יש את הכלים המקצועיים לפתוח גשר הידברות ביניכם לבין מי שנמצא בקצה השני, וכך להביא את הבעיה אליכם נקלעתם לפתרונה בדרך שלום גם אם לא בדרך המהירה ביותר.

    בנייה מחודשת של יחסי אמון

    קשה מאוד להאמין במישהו שאיבדתם אצלו את האמון במהלך תקופה של ויכוחים וסכסוכים. כבני אדם, קשה לנו מאוד ‘לשחרר את האגו’ ולא להניח לדברים לא חשובים להוביל אותנו בצורת הדיבור, אופן השיחה שלנו עם הצד השני ורמת הפגיעות ממעשים שלא נוצרים לרוב בכוונה. המצב מחייב שימוש בגישור כדי לבנות מחדש סוג של יחסי אמון, ועל כן שימוש בעו”ד מגשר מהווה יתרון גדול.

    טיפולי מול משפטי

    בניגוד למגשר מהתחום הטיפולי, לו יכולים להיות יתרונות גדולים מאוד בגלל שהוא מביא איתו יכולת הקשבה גבוהה, שיטות טיפוליות לא קונבנציונאליות שיכולות לסייע במקרים מסוימים ועוד, עורך דין עם הכשרת מגשר מגיע מהתחום המשפטי ועל כן הוא יכול לצפות בבעיות הצפויות להתעורר אם לא עושים את ההליך בצורה נכונה וחוקית. על כן היתרון של עורך דין מגשר הוא בעיקר מול החוק.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו