עורך דין הסכם גירושין

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    מדריך מקוצר לתשומת לבכם

    אחרי שמגיעים לצעד הלא פשוט הזה של החלטה להפריד חיים של שני אנשים, מתעוררות כמה שאלות מהותיות בנוגע לפרוצדורה הבירוקרטית שעלינו לעבור. מרבית הזוגות שעוברים תהליך גירושין, לא מצליחים לשמור על עשיית התהליך בצורה נעימה כי זה משבר לא קל. לשם כך, רצוי שנשכור את שירותיו של עורך דין הסכם גירושין שיוכל להקל לנו על התהליך.

    ייצוג נפרד

    ראשית, חשוב מאוד להשתדל לקחת עו”ד גירושין שונה אחד מהשני. כלומר אם בן הזוג שלכן לוקח לעצמו לשם טיפול בתהליך את העורך דין המשפחתי שליווה אתכן עד היום בכל הדברים המשותפים, אין מה לנסות להיאבק עליו או להתחלק בו לצורך העניין. חשוב לקחת שני ייצוגים נפרדים כדי שלא ייווצר מצב של חשד לחוסר אובייקטיביות בטיפול בשני התיקים.

    התחשבות כוללת

    יש לוודא שהעורך דין הסכם גירושין שבחרתם יתחשב בכלל הגורמים והנסיבות שאצלכם בבית. אמנם כשמנסחים הסכם גירושין, לרוב הקטגוריות אחידות בין כל הזוגות המתגרשים, אך לכל בית סיפור והתמודדות אינדיבידואלית משלו. על כן יש לגלות רגישות במצב המשפחתי, למשל בכמות הילדים – אם בכלל- שיש לכם ביחד, האם יש או אין רכוש, מצבכם הנפשי בזמן התהליך. בכל זאת עו”ד הסכם גירושין שלכם חייב להתחשב.

    זמן

    כשמנסחים הסכם גירושין יש לשמור על קצב זמן טוב שיועיל לשני הצדדים. כדאי לשים לב שעורך הדין הסכם גירושין שלכם לא מושך את הזמן יותר מידי משני הצדדים שכן הסכם הוגן וטוב אפשר ליצור ולשכלל בתוך כמה חודשים- לכן שימו לב שאתם לא מושכים את הזמן יותר מידי. במקביל יש לוודא שאתם לא ממהרים עם ההסכם ובסוף חותמים על הסכם מחייב על פי פרמטרים שאתם עלולים להצטער עליהם רק כדי “לגמור את התהליך”.

    הכול בניסוח

    עורך דין הסכם גירושין חייב לנסח את הדברים בצורה שתתאים בדיוק בשבילכם. אחרי שכבר הכינו בשבילכם את ההסכם, קראו את כמה פעמים ואף עברו עליו עם חבר שאתם סומכים עליו. שימו לב שהניסוחים חשובים מאוד ויכולים להיות קריטיים בשביל שלב יישום ההסכם, לכן לא להתבייש לתקן.

    הכי טוב כשנוח

    גם אם עו”ד הסכם ממון וגירושין ממליץ לכם על הסכם שיכול להיות אופטימאלי בשבילכם, אם אתם לא מרגישים בנוח עם ההסכם שהומצא עבורכם אל תרגישו מחויבים לקבל אותו הרבה אנשים ממעיטים בחשיבות של ההסכם עצמו ומסתכלים על התהליך ועל הרשמיות שבדבר. ההסכם חייב לשקף את מה שאתם רוצים שיהיה בו ולא מה שעורך הדין רוצה.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו