שירותי נוטריון יפוי כוח לבנק

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    יפוי כוח נוטריוני הינו יפוי כוח הנחתם בנוכחות נוטריון. על הנוטריון חלה החובה לזהות את האדם החותם על המסמך ולאמת את חתימתו. להלן מספר דוגמאות לסוגי יפוי כוח הדורשים חתימת נוטריון:

    יפוי כוח לשם ביצוע עסקת מקרקעין ורישום בטאבו אשר ניתן לצד שלישי שאינו עו”ד – יפוי כוח לביצוע פעולה שכזו מצריך חתימת נוטריון.

    יפוי כוח נוטריוני לשם חתימה על עסקה- אדם אשר נמצא בהליכי סגירת עסקה מתקדמים, אך נבצר ממנו להגיע למעמד החתימה בשל מחלה או נסיעה לחו”ל, יכול להעניק יפוי כוח לאדם אחר עליו הוא סומך, לשם ביצוע הפעולה בשמו. יש לציין כי יפוי הכוח יכול להיות מוגבל אך ורק לשם ביצוע הפעולה הספציפית אותו נתבקש אותו אדם לבצע. לשם כך חשוב להגדיר מראש מה אתם מאפשרים למיופה הכוח לעשות בשמכם, שכן אין יפוי הכוח נותן לאדם או לבנק שליטה מוחלטת.

    יפוי כוח לבנק

    ישנם מספר מצבים בהם הבנק דורש להציג יפוי כוח נוטריוני, כמו למשל יפוי כוח לבנק עבור ביצוע פעולה ספציפית או עבור ביצוע פעולות בחשבון מסוים. בני זוג המעוניינים לקחת משכנתא, נדרשים על ידי הבנק להחתים יפוי כוח בנוכחות נוטריון. יפוי כוח לבנק לשם לקיחת משכנתא מצריך חתימת נוטריון.

    מקרה נוסף בו אתם תתבקשו להציג יפוי כוח לביצוע פעולות בחשבונכם, הוא כאשר תפנו לבית השקעות. על מנת שאותו בית השקעות יהיה מוסמך לפעול בחשבונכם, לשם ביצוע השקעות או פעולות אחרות, יש צורך להציג יפוי כוח נוטריוני. כמו בכל מקרה של יפוי כוח, יש צורך להגיע פיזית על מנת לחתום על המסמך.

    לקבלת פרטים נוספים וביצוע פעולות הדורשות התערבות של עורך דין נוטריון ניתן לפנות למשרדנו בכל עת.

    חתימת נוטריון

    רבים המקרים בהם אנו נזקקים לשירותיו של נוטריון, אם לצורך תרגום מסמך, אם לצורך תרגום תעודה, לשם עריכת צוואה בפני רשות או לשם ייצוג משפטי, נוטריונים מעניקים לא מעט שירותים ורובנו נצטרך להסתייע בנוטריון לצורך זה או אחר במהלך חיינו.

    משמעות חתימת נוטריון

    חתימת נוטריון על מסמך משפטי היא המעניקה למסמך תוקף, גושפנקא או אישור לאמיתותו ולמקוריותו וכן מאשרת את זהותו של החותם ואת כך שחתם עליו מרצונו החופשי. חשיבותה של חתימת נוטריון היא רבה כיוון שמסמכים רבים אינם ניתנים להגשה לרשויות וגופים שונים או להצגה בבית משפט כראיה אלא אם אושרו בידי נוטריון.

    בסמכותו של הנוטריון לבצע פעולות רבות הקשורות במסמכים רשמיים ביניהן – לאשר את חתימתו של בעל המסמך – זיהוי אותו אדם שחתם ומגיש את המסמך, להנפיק אישור נאמן למקור – אישור כי העתק מסמך זהה למסמך המקורי, אישור נוטריוני של תרגום – אישור כי מסמך שתורגם הוא תקין וללא כל פגם, וכן סמכויות נוספות הניתנות לו מתוקף החוק.

    נוטריון חייב ברישיון נוטריון ואינו יכול לעסוק בתפקיד בלעדיו. רישיון זה מתקבל לאחר פנייה למשרד המשפטים, הגשת בקשה ואישורה של וועדה מיוחדת, נוטריון, אם כן, הוא אדם שהוסמך על פי חוק.

    חשוב לציין כי בהתאם לזאת גם שכר טרחת נוטריון הוא קבוע ומוגדר בחוק, כלומר ישנם תעריפים קבועים לפעולות המתבצעות בידי נוטריונים ואין באפשרותם לגבות מחיר גבוה או נמוך מזה הקבוע

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו