חשיבות ההחלטה הסופית לגבי גרושים

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    כך קורה שבין אם מדובר על נישואים שנמשכים מספר שנים בלבד ובין אם מדובר בבני זוג שחולקים חיים משותפים כבר לא מעט שנים, התוצאה היא רצון מלא להתחיל תהליך של גרושים ולצאת לדרך חדשה בחיים. אך מכאן ועד הסכם הגירושין ופרידה חוקית דרך המוסדות המקובלים במדינת ישראל יש דרך שאותה צריך להתחיל לאחר החלטה משותפת שתימנע עוגמות נפש וטראומות ללא מעט צדדים.

    תהליך שיכול להיות קשה מנשוא

    נראה כי זה לא ממש משנה בינתיים כיצד ייראו חייו של כל אחד מבני הזוג שהחליטו על פרידה סופית, מאחר ומרגע ההחלטה להתגרש יש לעבור תהליך מסוים. כך קורה שבני זוג שלא רק מצאו את עצמם בויכוחים כואבים או בריבים איומים במהלך שנות הנישואים, רואים עכשיו כיצד הם נכנסים לתהליך שבו הם יכולים להפוך לאויבים מרים ולהקשות את החיים אחד על השני בצורה מאוד לא נעימה.

    רבות הן העצות של עורכי דין לדיני משפחה שניתנות לזוגות שונים כדי שתהליך של גרושים יעבור בצורה כמה שפחות כואבת. לכן נראה כי חשוב מאוד לחשוב פחות על העניינים החומריים ויותר על הרגשות הן העצמיים והן של מי שהיה שותף לחיים הזוגיים במשך השנים שעברו. זאת מאחר ואחרי הכול יהיו קשרים מסוימים לאחר הגירושים מאחר ולעתים יש ילדים לבני הזוג ולעתים יכולים להיות צרכים לגיטימיים אחרים שיצוצו להם.

    ממטרות משותפות למטרות אישיות

    צעד כמו גירושין הוא כזה שמציג נקודה ברורה מאוד. זהו צעד שבו מסתיים לו הרצון לחפש מטרות משותפות ולהגשים אותן, ומגיע מצב שבו כל אחד מהצדדים דואג לעצמו כדי להבטיח לעצמו אפשרות מכובדת יותר להמשך חייו. לכן הוזכרה העבודה שחשוב בכל זאת לכבד את הצד שנפרדים ממנו ולהבין שכך גם אפשר להגיע להסכם רציני יותר שייטיב עם שני הצדדים.

    אם מנסים לעבור דרך מסך הכאב והתסכול ממערכת היחסים שמסתיימת, רואים כיצד יש המון דברים שצריך לעבוד עליהם כדי שהפרידה לא תפגע באף צד. כשאנו מדברים על צדדים, הרי שעלינו לא לשכוח חלילה את הילדים, שגם הם צד בעניין, והם לא מעוניינים לסבול מכך שהוריהם יוצאים לדרך שבה הם אינם עומדים לידם בצורה משותפת כפי שהיה בעבר.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו