עורך דין לדיני ירושה וצוואה

צרכים עזרה ?
נוטריונית אירנה פיין זמינה לשיחת ייעוץ חינם

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות!

חייגו עכשיו וקבלו מענה אדיב ומקצועי, או השאירו לנו פרטים לחזרה!
051-55-33-400
עו”ד ונוטריון אירנה פיין

    יש דברים שממש לא כדאי להשאיר לרגע האחרון. אחד מהם הוא נושא הצוואה והירושה. התייעצות עם עורך דין לדיני ירושה וצוואה, במיוחד כאשר נכנסים לעשור החמישי והשישי לחיינו, היא עניין הכרחי, לא רק מומלץ. מדוע? משום שלהחלטות שתחליט (או לא תחליט) בנושא הזה, תהיה השפעה רבה על העתיד של יקירך.

    צוואה וירושה – מקור למחלוקות משפחתיות קשות
    בוודאי כבר ראית לא מעט סרטים בהם ענייני הצוואה והירושה הפכו למריבות משפחתיות גדולות ומכוערות. אחים, ילדים וקרובי משפחה הפכו את נושא החלוקה של שלל הנפטר למריבה בלתי נגמרת, עד כדי חרמות, ריבים קולניים ואפילו פגיעה בנפש. נכון, מדובר בדוגמא קיצונית למדי, אבל ברור שכדאי להסדיר עניין כזה מבעוד מועד.

    במקרה שלא תסדיר את נושא הירושה והצוואה יחד עם עורך דין לדיני ירושה וצוואה, אתה עלול לפתוח קופת שרצים שלא תיסגר לעולם. ‘כסף מעוור עיני צדיקים’, כך אמרו חכמים מאיתנו, ולכן חשוב לקבוע פגישה עם עורך דין מבין עניין כדי לסיים את הסיפור הזה מהר ככל האפשר, ולהבטיח שקט בגזרה הזו.

    מדוע יש צורך בפגישה עם עורך דין לדיני ירושה וצוואה?
    תמיד תוכל להגיד, כמובן, שאתה יכול להסתדר בעניין הזה לבדך. יש בכך צדק רב: הרי אתה בוודאי יודע למי אתה רוצה לתת וכמה, ולכן את ניסוח הצוואה אתה יכול לעשות לבד. אין בזה שום בעיה. אבל, ישנם לא מעט דברים שאתה לא מודע אליהם. איש מקצוע שמבין בתחום, יוכל בהחלט להאיר את עיניך ולעזור לך.

    ממש כשם שתתייעץ עם עורך דין גירושין במקרה הצורך, חלילה, כדי להבטיח הליך גירושים שיהיה טוב עבורך, כך עליך לעשות גם בניסוח צוואה. אתה חייב להבין: מדובר כאן בסכומים ובנכסים שיהיו לעיתים עצומים, בעיקר בעיני הקרובים אליך. אם לא תקבע חלוקה הוגנת וקבועה בעצמך, המאבקים יהיו מכוערים מאוד.

    החיוניות של ניסוח צוואה בזמן הנכון

    במהלך חייו של אדם, הוא מכיר אנשים רבים. לפחות אדם אחד מאלו שהכיר, יהפוך להיות שותפו לחיים, בן זוגו. בין אם בוצעו בין השניים הסכמי ממון ובין אם לא, לעובדת היותו בן הזוג של הנפטר, יש משמעות והשלכה גם על הצוואה – אלא אם כן ניסח הנפטר צוואה בפני עצמו, לפני שנפטר.

    במקרה שלא ביצע מהלך כזה, החוק קובע כי חלק גדול מעיזבונו של הנפטר יעבור לידיו של בן הזוג. ומה אם הנפטר לא מעוניין בכך? יש מקרים רבים בהם בן הזוג אמנם חלק את חייו עם הנפטר, אך האחרון לא רואה בו כאדם החשוב ביותר בחייו. בעזרת עורך דין לדיני ירושה וצוואה, הוא יוכל לנסח מסמך שיתאים יותר להשקפתו ורצונותיו.
    עורך דין לדיני ירושה וצוואה – גם כדי לתת תוקף למסמך
    אם נחזור שוב לסרטים עליהם דיברנו קודם, הרי שבוודאי שמעת על מקרים בהם אדם מסוים חתם כביכול על צוואה, כאשר למעשה הוא אולץ לחתום עליה בניגוד לרצונו, או שהניסוח לא באמת נכתב על ידו – והכל למען אינטרסים של אדם מסוים.

    עורך דין לדיני ירושה וצוואה יהיה זה שידאג שדבר כזה לא יקרה. הוא יכול להיות נוכח בזמן ניסוח הצוואה עצמה וללוות את הכותב בכל סעיף. הוא גם יבטיח שהחתימה נעשית במודע ומרצונו החופשי של החותם – ויעניק למסמך תוקף רשמי.

    Call Now Buttonצלצלו עכשיו